Organizator: Organizatorem promocji OMODA 5 PAKIET POWITALNY – Spersonalizowany Pakiet Upominkowy jest OMODA Auto Poland sp. z . o. o, ul. Towarowa 28, 00-839 Warszawa, NIP: 5273097900, REGON: 527724000, KRS 0001086913
Okres promocji: Promocja dotyczy wyłącznie nabywców nowych pojazdów OMODA 5 (dalej: „Klient”). Liczba pojazdów objętych promocją jest ograniczona. Promocja obowiązuje od 19 sierpnia do 30 września 2024 r. lub do wyczerpania zapasów.
Dostępność: Promocja jest dostępna dla Klientów, którzy odbiorą nowy pojazd OMODA 5 w okresie promocji u Autoryzowanego Dealera OMODA & JAECOO na terenie Polski.
Pakiet powitalny: Spersonalizowany Pakiet Upominkowy obejmuje jedną bezpłatną, wybraną przez Klienta walizkę Wings Sparrow (do wyboru trzy rozmiary, ok. 77x50x30 cm, 66x43x27 cm, 56x38x22 cm) i jedne bezprzewodowe słuchawki Sony (WH-CH720NB).
Dostępność pakietu powitalnego: Pakiet jest dostępny według kolejności realizacji odbiorów, w zależności od dostępności. Po wyczerpaniu pakietów, promocja zakończy się i dalsze pakiety nie będą wręczane.
Warunki: Pakietów nie można przekazywać, wymieniać na gotówkę ani żadne inne przedmioty.
Gwarancja: Gwarancja posprzedażna na przedmioty wchodzące w skład pakietów będzie udzielana przez ich oryginalnych producentów. OMODA Auto Poland Sp. z o. o. nie ponosi odpowiedzialności za roszczenia gwarancyjne ani serwis. Powyższe nie dotyczy uprawnień klienta wynikających z ogólnie obowiązujących przepisów o rękojmi.
Dostawa: Pakiety zostaną dostarczone wraz z pojazdem lub w terminie indywidualnie ustalonym pomiędzy Klientem a Autoryzowanym Dealerem OMODA & JAECOO.
Reklamacje: Wszelkie reklamacje związane z promocją można zgłaszać w terminie do 30 października 2024 roku, mailowo na adres: <privacy@omodaauto.pl> lub pocztą tradycyjną na adres Organizatora.
Dostępność regulaminu: Treść niniejszego Regulaminu dostępna jest na stronie internetowej www.omodaauto.pl oraz u Autoryzowanych Dealerów OMODA & JAECOO na terenie Polski. Organizator ma obowiązek na każde żądanie Klienta okazać niniejszy Regulamin.
Obowiązujące prawo: Niniejsze warunki podlegają prawu polskiemu. Organizator oświadcza, że Promocja nie jest grą losową, loterią fantową, zakładem wzajemnym, loterią promocyjną ani podobną grą, której wynik zależy od przypadku.
REGULAMIN PROMOCJI OMODA 5 KARTA VIP
Organizator: Organizatorem promocji OMODA 5 Karta VIP jest OMODA Auto Poland sp. z . o. o, ul. Towarowa 28, 00-839 Warszawa, NIP: 5273097900, REGON: 527724000, KRS 0001086913
Okres promocji: Promocja dotyczy wyłącznie nabywców nowych pojazdów OMODA 5 (dalej: „Klient”). Liczba pojazdów objętych promocją jest ograniczona. Promocja obowiązuje od 19 sierpnia do 30 września 2024 r. lub do wyczerpania zapasów.
Dostępność: Promocja jest dostępna dla Klientów, którzy odbiorą nowy pojazd OMODA 5 w okresie promocji u Autoryzowanego Dealera OMODA & JAECOO na terenie Polski.
Karta VIP: Jedna Karta VIP uprawnia Klienta, który zakupił nowy pojazd OMODA 5 do otrzymania jednego bezpłatnego kompletu opon zimowych (4 sztuki) w momencie odbioru samochodu OMODA 5 w salonie Autoryzowanego Dealera OMODA & JAECOO na terenie Polski lub w terminie indywidualnie ustalonym z tym Autoryzowanym Dealerem OMODA & JAECOO oraz jednorazowego, bezpłatnego montażu ww. kompletu opon zimowych, który musi mieć miejsce do 31.12.2024. Marka opon zostanie określona przez Autoryzowanego Dealera OMODA & JAECOO na terenie Polski, u którego nastąpi wydanie pojazdu. Promocja nie obejmuje przechowania opon do momentu ich montażu.
Warunki: Niewykorzystane usługi nie zostaną zwrócone ani przeniesione na żadne inne korzyści po upływie daty obowiązywania promocji. Karta VIP nie podlega wymianie na gotówkę, ani ekwiwalent pieniężny i nie jest prawnym środkiem płatniczym, kartą debetową, kartą kredytową ani papierem wartościowym. Karta nie może być przekazana innej osobie – promocja obejmuje wyłącznie pierwszego nabywcę nowego pojazdu OMODA 5 w okresie promocji, jednakże Klient może wybrać należący do niego pojazd OMODA 5, w którym zostaną bezpłatnie w ramach promocji zamontowane opony. Karta VIP nie podlega refundacji w przypadku jej zgubienia lub kradzieży. Jeżeli klient domawia usługi wykraczające poza zakres usług objętych Kartą VIP, dodatkową kwotę należy uregulować w sposób uzgodniony z Autoryzowanym Dealerem OMODA & JAECOO.
Gwarancja: Gwarancja posprzedażna na opony zimowe będące przedmiotem promocji będzie udzielana przez ich oryginalnych producentów. OMODA Auto Poland Sp. z o. o. nie ponosi odpowiedzialności za roszczenia gwarancyjne ani serwis. Powyższe nie dotyczy uprawnień klienta wynikających z ogólnie obowiązujących przepisów o rękojmi.
Wyłączność: Karta VIP może zostać zrealizowana przez Klienta wyłącznie u Autoryzowanego Dealera OMODA & JAECOO na terenie Polski, u którego nastąpiło wydanie pojazdu OMODA 5.
Reklamacje: Wszelkie reklamacje związane z promocją można zgłaszać w terminie do 30 października 2024 roku, mailowo na adres: <privacy@omodaauto.pl> lub pocztą tradycyjną na adres Organizatora.
Dostępność regulaminu: Treść niniejszego Regulaminu dostępna jest na stronie internetowej www.omodaauto.pl oraz u Autoryzowanych Dealerów OMODA & JAECOO na terenie Polski. Organizator ma obowiązek na każde żądanie Klienta okazać niniejszy Regulamin.
Obowiązujące prawo: Niniejsze warunki podlegają prawu polskiemu. Organizator oświadcza, że Promocja nie jest grą losową, loterią fantową, zakładem wzajemnym, loterią promocyjną ani podobną grą, której wynik zależy od przypadku.